Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Delfin

17-08-2010 kl. 19:13

Set af 982

Hel klart nr. 2

Min nr. 2 fødsel var også en slags "smut en mandel" fødsel. Min slimprop gik 5 dage før terminsdagen. Denne dag havde jeg også tegnblødning. Så kom 5 dage, hvor jeg havde småveer ind imellem. Det var fedt at vide, at der snart skulle ske noget.
På terminsdagen gik jeg i seng ved 23-tiden uden at vide, at kroppen snart ville gå amok i veer. For kl. 02:30 vågnede jeg ved første ve. Denne ve var lang og voldsom, så jeg vidste med det samme, at "nu var det nu". Jeg fik manden op, vi ringede til hospitalet og mormor (skulle passe storebror), og vi kom afsted omkring 03:30. Vi ankom til fødegangen 03:45. Jeg blev undersøgt med det samme - 6 cm åben. Fik klyx og var klar til at presse omkring 04:50. Lillepigen blev født efter 4 presseveer (halvt siddende på fødebriksen) kl. 04:55. Så en fødsel på 2 timer og 25 min. Jeg fik ilt i maske under pressefasen men ingen smertelindring.

Efter 2 timers hvile var jeg klar til at tage hjem. En perfekt fødsel, som var hurtigt overstået.

Min første fødsel tog lidt over 4 timer fra første ve til min dreng blev født. Så jeg vidste godt, at min nr. 2 fødsel ville gå stærkt. Det gjorde den så heldigvis også. Min nr. 3 blev desværre taget ved kejsersnit på grund af UK-stilling. Hvis vi vælger en nr. 4 (håber vi bliver enige), så håber jeg bestemt på en fødsel, der minder bare lidt om min nr. 2 fødsel.

Hilsen Delfin med 3 dejlig unger på 5, 3 og 1 år

Dette er et svar til HIT MED: Din bedste fødsel?

af moar5 (17-08-2010 kl. 09:34)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook