Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

DitteM

17-08-2010 kl. 18:07

Set af 1518

Føler mig som et MEGET dårligt menneske

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år. sammen har vi en datter på knap 2½ og jeg er nu 10 uger henne med vores nr 2.

Men hvad sker der? Jeg har forelsket mig i en anden fyr. mødte ham for 2 mdr siden og siden har vi været sammen (også sexuelt) en del gange i smug.
Jeg føler mig bare som sådan et dårligt menneske overfor min kæreste og vores barn/børn.
Jeg har fortalt kæresten at jeg har været ham utro (men kun 2 gange) og han har været psykisk nede siden.
Mit hjerte siger at jeg skal forlade min kæreste til fordel for ham den anden, men fornuften siger at jeg burde blive sammen med min kæreste. Han er verdens bedste far. Han elsker mig mega højt og jeg kunne sikkert ikk ønske mig bedre kæreste. Men jeg føler mig ikk lykkelig.
Og føler næsten kun at jeg kysser og dyrker sex med min kæreste for at gøre ham glad !!?
Tænker meget på ham den anden, men føler alligevel at jeg bør kæmpe for kernefamilien. Ham den anden ved hvordan situationen er og er meget forstående omkring det. Han håber bare at jeg en dag kommer til ham
Fuck, hvor jeg har det dårligt med mig selv. måske burde jeg bare stoppe omgående med at se ham den anden og håbe på at det reder vores kernefamilie, men der er vel en grund til at det er endt her? Samtidig er jeg bare så bange for at blive enlig mor resten af mine dage.

Ved ikk hvorfor jeg skriver dette, men trænger bare så meget til at komme af med det.

Svar til dette indlæg

Ja, der er sikkert en grund... LeAn 17-08-10
kl. 23:21

du Babypigen 27 17-08-10
kl. 20:31

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook