Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

6*drengemor

17-08-2010 kl. 12:07

Set af 1104

bedste fødsel

jeg syntes at mine 3 sidste har været kanongode.. alle mine børn er født hjemme, og har været hurtige og rolige fødsler, men den sidste her i aug sidste år, tog fusen på mig..fik en smule plukkeveer ved halv 5 tiden om eftermiddagen, tog til dyrlægen med min ene hund kl 17, mærkede godt at det strammede lidt i underlivet ind i mellem, men havde jo travlt med min syge hund.. kom hjem halv 6, tog tid og så plukkeveerne vist var rigtige veer, med 3 min imellem.. ringede til jordemoderen, og sagde at hun godt liiige måtte komme og tjekke om jeg var i fødsel, for jeg var meget i tvivl denne gang.. ringede til min veninde som skulle være med sammen med de små på 4 år og 1½ år, og sagde at jeg tror nok jeg har veer, så vær lige klar hvis nu..
jordemoderen kom kl 18, undersøgte mig..6 cm åben..jo jo du er i fødsel.. så for søren da. ringe til manden som var ude og spise med de 2 andre børn..kan vi lige nå at spise færdig, spurtgte han.. nul du hjem nu og fylde karret..
De kom stille og rolig ind ad døren, samtidiig med min veninde.
Jeg grinede og fjollede med veninden, og viste rundt mens jeg tog nogle veer..fjollede videre, mens karret blev fyldt.. så begyndte jeg at små presse lidt, og jeg stod ved siden af karret, og sagde: mon det er på tiden at hoppe i.*gg*..tjaaa , hvad syntes du selv, sagde jordemoderen..hoppede i, og tog den 1st presseve med det samme...3 presseveer senere kom Anton svømmede ud, jeg tog selv imod ham, og storebrødrene kiggede glade på..faderen græd, og veninden ligeså..jordemoderen havde bare siddet på en stol, hele tiden.. det hele tog 2 timer..

Dette er et svar til HIT MED: Din bedste fødsel?

af moar5 (17-08-2010 kl. 09:34)

Svar til dette indlæg

2 6*drengemor 17-08-10
kl. 12:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook