Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Louise

15-08-2010 kl. 20:13

Set af 303

Er lige blevet alene....

Hej :)
Jeg skriver herinde fordi at jeg lige er blevet alene med mne tvillinger fra oktober 2007- Det er en beslutning som min ekskæreste og jeg er enige om og den har været under opsejlning længe.....
Vi er lige her for små 14 dage siden flyttet fra hinanden, men på den måde at børnene har fast base hvor de er født og opvokset, og så pendler vi frem og tilbage melllem 2 lejl., altså den der ikke har børnene opholder sig i den anden af vores lejl. (har 1 andel og 1 ejer, kan ikke komme videre i nye lejl før disse er solgt).
Vi har indtil videre aftalt en ordning der hedder jeg har fast hver man og tirsdag samt hveranden weekend, og han har så ons og tors samt hvernanden weekend, altså en ligelig fordeling imellem os. Min ekskæreste har været ligeså meget forældre gennem tiden som jeg og har deltaget i alt, så har bare så svært ved at nægte ham at vi deler dem lige meget, men guderne skal vide at jeg af egoistiske grunde har meget lyst till ordningen var en anden.... syntes der er frygteligt at være foruden mine børn, kan slet ikke forstillle mig at jeg nogensinde skal komme til at fungere 100 % uden dem ved min side hele tiden.... På nuværende tidspunkt har jeg bare sagt til ungerne når det er mig der har haft dem, når de spørger efter deres far, at han er på arbejde... og når det er min tur til at gå, siger jeg at jeg også skal på arbejde.... jeg har lidt svært ved at vurdere om de ville kunne forstå hvis man sagde, at mor og far ikke er skal være sammen mere, er der nogen der har noget erfaring med det, de bliver trods alt først 3 år til oktober, men er UTROLIG kvikke

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook