Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

spiren

12-08-2010 kl. 13:17

Set af 1224

Første status fra børnehaven

Hold da op,hvor er det lang tid siden, at jeg har skrevet herinde. Jeg læser tit med, men synes, at mange af "de gamle" er forsvundet lidt ligesom mig selv:-).
Tillykke til alle jer nye mødre eller kommende mødre.
Mine enæggede piger fra juni 2007 startede i børnehave i april, og det går bare godt. Vi valgte fælles stue, og det har virkelig været en succes.
Fik lige en kort status fra deres pædagog igår:
Sprogtesten er færdig, og de testede i normalområdet, juhuu, de har nemlig ellers været lidt langsomme med at komme igang. Hun sagde, at de ligger jo ikke i toppen, men det er helt ok. Hun så, at de brugte mindre og mindre tvillingesprog og primært kun normal sprog nu, også når de taler indbyrdes.
De trak sig mere og mere fra hinanden i hverdagen, og når de så pluselig savnede den anden, fandt de bare sammen igen. De var rigtig gode til at lege med andre børn hver for sig og samtidig også have trygheden i hinanden. Og de udviklede sig bare så meget lige nu.
Det var virkelig skønt at høre. Tænk at de to stærke, selvstændige, aktive, frække, charmerende og skønne piger engang var så sansesensitive at bare en tur i kvickly var næsten mere end de kunne klare, og hvis bare kassedamen kiggede på dem brød de sammen.
Det er en fornøjelse (og hårdt arbejde) at have tvillinger på 3 år.
Hilsen Sanne

Svar til dette indlæg

Som tiden dog går... lisesol 15-08-10
kl. 16:29

Godt at høre HV 12-08-10
kl. 15:56

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook