Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

dut

10-08-2010 kl. 14:33

Set af 1014

Næsten i samme båd

hej

Vi har osse 3 børn på hhv 2,5,7 år (dreng, pige, dreng) og det er også altid mig er henter.

Jeg er af den overbevisning af når børnene har været væk ca 8 timer, så behøver de ingen af lege med resten af dagen...så jeg siger næsten altid nej til kammerater, hvis de spørger..

Måske er din datter for træt til både at rumme søskende og venner om eftermiddagen?

Måske skal du sige nej til venner om eftermiddagen og så bare hygge dig med pigerne istedet for...specielt når spillereglerne ikke overholdes...

Mine børn acceptere et nej og leger så fint sammen(for det meste!!)

Igår havde jeg 5 børn her,- hold da op en ballade,-men det er nu hyggeligt når de kan finde ud af det sammen.............

Dette er et svar til legekammrater

af sus (10-08-2010 kl. 10:50)

Svar til dette indlæg

tak for svar sus 11-08-10
kl. 08:42

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook