Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Gitte

09-08-2010 kl. 16:27

Set af 99

..

Snack-peberfrugt: køber nogle af den som en lidt krogede og slanke i det :-) skærer en gang på tværs og så en gang på langs, så der er 4 stykker ud af 1 peberfrugt.
Kommer så ost i "båden" og vikler bacon om. Lægger dem på grillen når stegen er taget af, på direkte varme, men under opsyn, de smager ikke godt forkullet :-) jeg griller dem med bunden på risten, så løber osten ingen steder. Låg på, så bliver bacon også sprødt ovenpå peberfrugten.

Tomaterne: udhules, fyldes med ost (bruger gerne tomatsnasket til bruchetta - genial udnyttelse :-)) bacon vikles rundt om tomaten, altså rundt om det røde, ikke over osten (giver det mening?) :-) de grilles også med bunden af tomaten på risten på samme måde som peberfrugten.

Sovsen:
er tyvstjålet fra dk-kogebogen:
2,5 dl fløde
1 lille dåse konc. tomatpure
lidt tomatketchup
lidt salt og peber
2-3 tsk rosmarin (tørret er fint)
2-3 spks whiskey

smager vidunderligt og er bare møg nem :-)

Dette er et svar til lyder godt - nogle ?

af Lene (09-08-2010 kl. 13:14)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook