Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zharina

09-08-2010 kl. 12:29

Set af 191

Tja sex er jo svært

specielt efter en graviditet. Tid og behov forandre sig jo.

Hvordan var det før - gjorde I de ting og så ofte før I begyndte at få børn? Eller er det nye krav?

Jeg tror han om alle omstændigheder skal forstå, at for at man føler sig klar til at sexe skal man have overskud i hverdagen og det kan være svært når man har haft en hård graviditet og står mere eller mindre alene med to småbørn plus et hus der skal holdes.

Samtidig skal du også tænke på, at hans standard for orden/rengøring ikke er det samme som dit og du derfor altid gør tingene inden han synes behovet er der........ Tror desværre tit det er sådan og nok oftest os kvinder der har større krav til at holde hus end manden. Du ser et problem i rodet - som han ikke ser og derfor skal du påpege det, før han tager fat. Har været en barriere jeg selv skulle over og acceptere, at han ikke gjorde det af ond vilje, blot fordi han ikke synes det var et problem, når jeg synes det var ulækkert og rodet.

Den anden vej rundt er sexen - hvis han ikke føler sig værdsat i sengen/udenfor så har han måske en tendens til ikke at føle sig værdsat som menneske og dermed bliver interessen for huset og alt andet mindre. Gortisk knude. Han mangler at få dækket sit behov, for at dække dit og du mangler at få dækket dit behov, før du har overskud til at dække hans.........måske???

Hvis I ikke har opgivet hinanden helt - så kan det være I skal tale om hvordan i i starten møder hinanden på midten - for siden begge at få lyst til sex og holde hus. Med det mål begge at være glade.

Jeg ved det ikke - det er sq svært.

Dette er et svar til fortsat 2

af fortvivlet (07-08-2010 kl. 07:56)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook