Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Babypigen 27

08-08-2010 kl. 23:35

Set af 1037

hjælp - råd - erfaringer

hej alle sammen

jeg har før haft fået hjælp af jer dejlige mennesker da min x gik fra mg da jeg var 5 månder hende. jo jeg ved godt hvad det vil siger at være alene mor har 2 store drenge 6 og 4 men en mand. er nu gravid med en anden mand jeg står til at ned komme her den 19 jeg er rigtig bange det er pks. hviket jeg også har prøvet før. men far kommer ikke at være med. jeg ved ikke hvordan det er at være alene om en følse og hvordan det er at være alene med en baby min tanker flyver gemmen mit hovede hvordan kommen man at reger ved godt det kan være forskæliget fra person til person vil bare så gerne vide om lidt om det jeg har prøvet at finde noget om det¨på nette men der er bare ikke rigtgtig noget at finde jeg håber virkelig der er nogle der kan fortælle lidt om hvordan det er at går det i gemmen alene er så bange for jeg bryder helt sammen. skal lige siges jeg ønsker ikke at få min x tilbage og han geren vil komme og se vores baby når jeg komme op på barsels gangen men ved slet ikke hvordan jeg skal hae det med det hele håber det giver lidt mening og der er nogel der kan oplyse mig lidt om hvad der snart komme at ske .

knus og tanker

Babypigen

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook