Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mig igen

07-08-2010 kl. 12:52

Set af 1313

Det tror jeg godt

Jeg kan ikke gøre så godt reklame for mig selv i dag, for jeg kæmper med tårerne. Ikke rart, når jeg er alene med de to rollinger. Kan jo ikke så godt græde, når de ser det. Jeg har fortalt dem, at jeg er lidt sur i dag, og det er første gang, jeg har fortalt dem det, for det er som sådan første gang, jeg har det sådan her. Jeg er simpelthen så frustreret...
Jeg skriver nok mest det her for at få luft.
Normalt er jeg en glad, positiv pige med lyst til alt muligt. Men lige nu har jeg bare lyst til at køre hjem til min mor og putte mig ind til hende. Det har jeg desværre ikke lige mulighed for.
Hvor gammel er du? Lyder spændende med pædagog, det har jeg også overvejet for ikke så længe siden.
Tak fordi du læste med :o)

Dette er et svar til Kan du bruge en fra Ikast??

af Lysgaard (06-08-2010 kl. 23:48)

Svar til dette indlæg

Sender lige et kram din vej.. :) Lysgaard 08-08-10
kl. 23:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook