Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anne

02-08-2010 kl. 22:31

Set af 1054

Føler med dig

Uh, det må være frygteligt for dig. Og ja, du er helt sikkert i chok og i krise lige nu.

Jeg sad der for 2 år siden, hvor min eks pludselig forlod mig uden jeg havde set det komme. Havde aldrig troet, man kunne have det så forfærdeligt. Men man kommer gennem det og man får det godt igen. Tingene skal nok løse sig, også de praktiske.

Håber du har nogen, der kan støtte dig. Hvis du står meget alene, kan du eventuelt tage kontakt til mødrehjælpen.

I den tid, hvor jeg var allerlængst nede, ringede jeg et par gange til nogle telefonrådgivninger (livslinjen og linjen, tror jeg de hed, du kan finde dem på nettet) bare for at have nogen, jeg kunne at fortælle om alle mine tanker og følelser til, det hjalp en del.

Jeg havde også et par samtaler hos min læge. Kontaktede ham, fordi jeg havde brug for en lægeerklæring men endte med at få et par samtaler, som også hjalp noget.

Det er flot, at du kan tage dig sammen til at være der for børnene. Det hjælper også til at komme godt gennem det. Men sørg også for tid til dig selv. Har du nogen, der kan aflaste ifht. børnene? Sørg i så fald for at have en god veninde hos dig, så du ikke pludselig er helt alene. En, der kan sørge for de praktiske ting mens du kan få lov til at pleje dig selv, sove, græde eller hvad du har brug for.

Det virker så utilstrækkeligt for mig at skrive de her ting, når jeg tænker på, hvordan du sikkert har det. Jeg håber alt det bedste for dig.

Dette er et svar til han har forladt os!

af helene (02-08-2010 kl. 18:38)

Svar til dette indlæg

tak helene 03-08-10
kl. 11:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook