Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano for nu

31-07-2010 kl. 08:53

Set af 118

Ja

vil da gerne høre jeres beslutning. Vi snakkede om at få en mere og jeg ville gerne prøve i dec. men mande sagde så at vi skulle tidligst have en lille til marts og nu er jeg gravid med termin den 29 marts, vi har begge været ambivalente, indtil beslutningen var taget, så når tingene lige vokser op over hovedet prøver vi og tage det med et smil på læben og synger sammen, dette er en arbejdslejr duda duda:o) og vi er enige om vi ikke mangler arbejde, men blev hurtigt enige om at det man har med et barn er så stort, så det skulle ikke være det praktiske der skulle bestemme. Ved vores store pige på 9 bliver ked af det lige når hun får nyheden, for hun har jo haft os selv i 6 år inden hun blev storesøster første gang, men ved at hun når hun ser sådan en lille bliver hun alligevel glad, sådan har det været de andre gange:o)
Held og lykke med overtalelses processen

Dette er et svar til ja men

af bellarina (30-07-2010 kl. 22:00)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook