Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Stedbørn

Jannimus1

28-07-2010 kl. 09:19
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 688

Er selv stedmor til 2

Hej Mini..

Jeg er selv stedmor til to + min egen dreng, ja også er der jo en mere på vej..:-)
Jeg syntes helt klart at du har ret til det hele, da du er i barnets liv også.
Men hvad angår at de ikke kan samarbejde, kan du nok ikke gøre så meget ved alligevel, men du kan kun opmundtre din mand til at han tager fat i statforvaltningen.
Men jeg kan ikke se hvorfor du ikke kan kontakte barnets mor, det kan jo være at I to kan finde en løsning, når nu din mand og hans ex ikke kan.. Men man skal nok være varsom tror jeg, men du kan da altid prøve.
Som sagt er jeg selv stedmor til min kærestes to børn, jeg har inflydelse på børnenes opdragelse, jeg siger min mening, jeg har mine egne holdninger, det syntes jeg er alle sedmødres ret, min kæreste har jo også ret til at opdrage osv på min søn..¨
Jeg blander mig ikke så meget i hvad min kæreste og hans ex beslutter, jeg kommer kun med min mening, men jeg blander mig når det vedrører mig..
Jeg syntes du skal snakke med din mand om at, det er frustrerende for dig at du ikke må blande dig, det jo også dit hjem, liv osv. Og det er jo også dig der skal høre på din mands problemer..
Håber du kan bruge det til noget..:-)
Hilsen Janni

Dette er et svar til

af (00 kl. 0:0)

Stedbørn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook