Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anoidag

27-07-2010 kl. 13:11

Set af 211

spørgsmål om depression

Mit spørgsmål går på om man står dårligere i en samværssag hvis man får konstateret en depression?

Jeg er inde i en meget bitter samværssag med en misbruger. Ønsker naturligvis at beskytte mit barn mod misbruget, samtidig med at barnet skal have adgang til sin far. Det er en længere historie.

Jeg kan mærke at jeg er mere og mere uoplagt i hverdagen og har svært ved at overskue alt fra mit arbejde til aftensmad. Sørger dog for det hele alligevel og mit barn mangler ingenting (hverken materielle ting eller kærlighed/opmærksomhed fra mig).

Er nu bange for at gå til min læge i tilfælde af at det stiller mig ringere i statsforvaltningen. Er der nogen der har erfaringer?

Hilsen en håbefuld

Svar til dette indlæg

man er ikke deprimeret fordi nanne71 30-07-10
kl. 21:23

kære du incognito 27-07-10
kl. 14:16

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook