Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ano 41

26-07-2010 kl. 19:41

Set af 164

Lidt svar...

Jeg er endnu ikke skilt, men godt på vej.
Du ex skal betale et bidrag på 1.170 om måneden pr. barn, men han kan trække beløbet fra i skat, så længe de er under 18 år. Og det er da bestemt ikke for meget! Tænk på hvad du har af udgifter om måneden til pasning, tøj, mad, fritid, gaver, osv. Han er far til 3 og må bare betale - det er jo også hans børn.
Betaler han ikke, betaler kommunen for ham, og inddrager pengene hos ham.
Nu ved jeg ikke hvor gamle børnene har, men du skriver, at den ene går i skole og derfor formoder jeg der er 2 børn under 6 år. Børn har alle bedst af en fast base. De forældrer der vælger en 7/7 ordning, mener jeg skal lade børnene bo det faste sted, og kan mor og far sgu flytte ind/ud hver anden uge!
Jeg mener du skal tilbyde, at han har den hver anden uge torsdag fra han henter dem, og så afleverer dem søndag, så de kan spise aftensmad hjemme. I kan så evt lave en aftale om, at han fast har dem hver tirsdag eftermiddag, altså henter dem, og så kunne I aftale, at han afleverer dem til aftensmad. Så får du er lille pusterum og han og børnene har mulighed for at være sammen.
Mht bolig, så er han altså far til 3, og burde dermed og være voksen nok til at få r.... ud af bukserne og komme i gang med at finde en passende lejlighed! Ikke dit problem...
Du skal være klar over, at bliver ordningen 8/6, så kan du ikke få børnepenge fra ham.
Mht hvad det er su skal søge, så mener du vel om det er seperation eller skilsmisse? Hvis en af jer har været udsat fra vold fra den anden part, hvis en af jer har været utro eller hvis I ikke har boet sammen i 2 år,

Dette er et svar til En masse spørgsmål... :o/

af Snart eks-kone (26-07-2010 kl. 16:54)

Svar til dette indlæg

2 Ano 41 26-07-10
kl. 19:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook