Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Tina

22-07-2010 kl. 23:44

Set af 220

Statsamtet 1. del

Mine to børn på 6 og 13 var inde til samtale i statsamtet, fordi ex-manden og jeg ikke er enige om samværet - han ønsker 7/7 - og jeg ønsker at de skal være 9/5 hos mig. Der er også en lillesøster på 3½ og hun slap naturligvis.
Jeg ved naturligvis ikke så voldsomt meget, hvad der er blevet talt om derinde - men kan tydeligt fornemme på den ældste, der føler meget ansvar og omsorg for sin far, at hun synes det er "uretfærdigt" hvis de små og hende selv, skal være mest hos mig. Så derfor ved jeg, at jeg må affinde mig med, at ihvert fald hun, kommer til at have en ordning der hedder 7/7 - på trods af, at jeg slet ikke synes det er hendes tarv, og fordi jeg ved, at det for hende handler meget mere om, at tage hensyn til her - ihvert fald hendes far - mere end til hende selv.
Jeg kan så forstå på hende, at den børnesagkyndige har foreslået hende, at ordningen kunne hedde 2 dage hos mor, 2 dage hos far, 3 dage hos mor, 2 dage hos far, 2 dage hos mor og 3 dage hos far = 14 dage....og det på den måde skulle rulle - så den yngste også kunne komme med i ordningen, og dermed ikke undvvære mig, som han er ekstra knyttet til, så længe ad gangen. Min søn på 6 var også blevet udspurgt til denne ordning, og havde sagt fin til den.
Er der nogen af jer, der bruger denne ordning? Jeg bliver stresset bare ved tanken, og tænker, at de da aldrig får ro noget sted - og hele tiden er på vej videre.
Ydermere bliver jeg helt svedt ved tanken - for min ex-mands og mit samarbejde fungere slet ikke - og dette set-up må da kraæve ekstra meget kontakt imellem os....jeg gruer ved tanken.
(fortsættes

Svar til dette indlæg

2. del Tina 22-07-10
kl. 23:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook