Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

jubi

19-07-2010 kl. 02:09

Set af 393

Nedregulering???

Hej
Jeg skal til IVF behandling i håbet om, vi kan få en dejlig 3'er.
I onsdags begyndte min menustration, og jeg startede med p-piller, som aftalt med klinikken. Men så kom min menustration alligevel ikke rigtigt igang??? Og hvad i al verden skal det så betyde??
Måneden inden har jeg været igennem et fryseforsøg, desværre uden held. Og aftalen var derefter at jeg skal starte nedregulering, og så igennem IVF i september.

Men hvorfor kommer den menustration ikke alligevel, når den nu var igang? Beklager detaljer, men: Det begyndte med brunligt udflåd tirsdag, onsdag plet-blødte jeg noget "rigtigt" blod, og også lidt torsdag, men derefter har der intet været!???
Jeg har endometriose, så jeg er vant til en lang smertefuld menustration, så er total forvirret. Er der nogen der har prøvet noget lignende? Skyldes det p-pillerne? Er jo igang med at bilde mig selv ind (igen igen) at jeg er gravid, selv om chancerne med min endo, er nærmest ikke eksisterende. Må vidst hellere snart tage en test - for en sikkerhed!

Håber på svar....

/jubi

Svar til dette indlæg

Ja, jeg vil tro lillebitte 20-07-10
kl. 20:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook