Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Tvillinger2009

16-07-2010 kl. 07:16

Set af 1259

Min ene dreng bider min anden dreng...

Håber at nogen har et godt råd til dette:

Mine drenge er nu knapt 10 mdr og min Gustav bider min Mikkel... Gustav fik hurtigt 6 tænder og han tester dem på sin bror og af den grund er der hyl og skrig mange gange om dagen...
Han bider alle han kan komme i nærheden, bare ikke sig selv...! Tænderne har været der i i hvert fald 2 måneder, så synes ikke de burde klø mere... Der er ikke fler epå vej sådan umiddelbart...

Jeg tror ikke at Gustav ved at det er forkert, for han ligner en som hører mig og stopper også op, men når jeg har talt færdig, så fortsætter han...

Jeg forsøger at sige "nej, Gustav, det gør ondt", bare "av av" eller tale hårdt når jeg siger "nej". Hvad gør jeg? Det er SÅ tit at Mikkel har røde mærker i panden, på fingrene eller armene...

Er ved at blive sindsyg over at man hele tiden skal være på stikkerne for ikke at min næse bliver hapset eller at Mikkel får røde mærker af bid... Synes bare de får rigeligt med knubs nu hvor de skal lære at gå...:)

Håber at nogen kan hjælpe.. De søde små putter er en håndfuld til tider synes jeg.. De startede ellers så nemme og nu er de fuldtidsarbejde... Får dårlig samvittighed når jeg glæder mig til arbejde om nogle måneder, for jeg burde jo bare nyde dem, hvilket jeg også gør, men der kommer flere og flere dage hvor jeg kunne sælge dem til stanglakrids!

Hilsen Maria med Gustav og Mikkel 210909 som lige nu sover sødt.::)

Svar til dette indlæg

bidning Hanne 17-07-10
kl. 23:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook