Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mette

15-07-2010 kl. 11:02

Set af 1172

Undre mig meget

jeg har aldrig tidligere kommenteret på dit liv Lene, men nu kan jeg ikke holde mig tilbage længere. Det er som om du forsøger at forarge med alle dine graviditeter med forskellige mænd; hvorfor ellers ha behov for at skrive det herinde?? Du har næsten lige født, og jeg undre mig lidt over, hvor alle dine børn er henne i dette her? Du kan jo givetvis ikke give dem den opmærksomhed som små børn har brug for. Dertil mangler du hænder, skuldre og tid! Jeg synes det er ret egoistisk at sætte så mange børn til verden som enlig. Og enlig det er jo hvad du VIL være. For tænk lige alle de tilskud du mister hvis der flytter en mand ind til dig. Jeg tager dyb afstand for det du gør, for jeg synes det er uetisk forkert.

Dette er et svar til Enlig mor igen

af Drukmaasen1983 (11-07-2010 kl. 22:46)

Svar til dette indlæg

Øhhhhhhhhhh....... MorX4.Boys 17-07-10
kl. 23:38

Du er helt forkert på den Drukmaasen1983 15-07-10
kl. 11:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook