Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

t

14-07-2010 kl. 20:47

Set af 894

lidt input

Jeg har kun 1 barn og han er ikke så gammel endnu. Så det er nok begrænset hvor mange nyttige input jeg kan give i forhold til din situation.

Men jeg er fuldstændigt overbevist om, at hvis du og din mand har besluttet jer for at I ikke kan få tingene til at fungere - så vil jeres børn også have bedre af at I er hver for sig. Selvfølgeligt vil de blive hele og lykkelige unger. Og ingen fucker dem op, især hvis du og din mand holder fokus på dem og de ikke skal indblandes i nogen "voksen beslutninger". Nu ved jeg ikke hvor store de er, men din mand skal vel også have dem til samvær - primært i weekender hvis de er små, men det ændrer sig jo med tiden og bliver til hverdag.

Jeg har bil, men benytter mig dog alligevel nogen gange af indkøbsordninger især ved storindkøb (samme priser for varer og et mindre beløb for kørsel). På den måde kan jeg hente i nogenlunde tid og skal ikke have mit barn med i supermarkeds køen. Jeg er sikker på at jeg kunne få det til at hænge sammen selv uden bil og indkøbsordninger, men nogen gange er det jo tilladt at tænke alternativt:)

Men væk med alle de dårlige tanker. Hvis beslutningen er taget, så er det bare at kigge fremad og klare udfordringerne en af gangen og stå ved sine valg.

Dette er et svar til ? fra en soon-to-be enlig mor...

af EndnuAno (14-07-2010 kl. 19:22)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook