Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LilleSpunk

08-07-2010 kl. 06:03

Set af 1531

Min Amanda er blevet storesøster!

Hej piger

Så blev det sommer i den lille jyske landsby Handbjerg :-) For som vi fortalte Amanda, så kommer lillesøster til sommer...så sommeren begyndte her i søndags :P

Amanda er reagensglasbarn (fryseæg) og blev efter spontan vandafgang født i uge 25+3. Vi blev meget overrasket over at jeg blev naturligt gravid denne gang, da der var under 5% chance for at det kunne/ville ske da jeg har PCO og min mand havde lav sædkvalitet (hvilket senere er normaliseret på mystisk vis-fandt vi ud af da jeg var blevet gravid).
I søndags fødte jeg så vores anden prinsesse. Ingen af lægerne eller os havde regnet med at jeg ville gå tiden ud eller komme nær terminen og jeg blev sygemeldt fra graviditetens start. Jeg blev lagt på langs på sofa/seng i uge 30 da jeg var begyndt at åbne mig og livmoderhalsen var forkortet og selvfølgelig begyndte tankerne omkring endnu en for tidlig fødsel at melde sig.
MEN vi gjorde det! Simone blev født kl 3.00 søndag den 4/7, 3 dage før beregnet termin og havde en dejlig vægt på 3630g og 53 cm.
Hvor var det skønt at opleve en normal fødsel! ikke nok med at Simone kom med hovedet først (Amanda kom med fødderne først) så fik jeg endelig min drøm om at få en nyfødt op på maven lige efter fødslen og kunne høre de første spæde skrig fra en sund og rask pige.
Vi føler at vi er blevet velsignet med 2 mirakler herhjemme, først en præmatur pige som i dag er sund og rask og nu en helt normal fødsel og baby som indtil videre stortrives :)

Knuz Mette
Amanda 210705 (født i 25+3) og Simone 040710 (født i 39+4)

Svar til dette indlæg

stort tillykke maija 08-07-10
kl. 22:34

Hvor stort! Hansen81 08-07-10
kl. 10:01

:-) ASH´H 08-07-10
kl. 07:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook