Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ditte M.

07-07-2010 kl. 22:19

Set af 1358

Brunligt udflåd?

I mandags var 10. dagen efter æg oplægning, og der opdagede jeg lidt brunligt udflåd i trussen, og blev rigtig nervøs, for det er sådan at min mens nogle gange starter, men det plejer så rimelig hurtigt og stige i mængde og ændre sig til lyserød eller rød, når jeg tager papir lidt længere op i skeden når jeg tørre mig....Og det gjorde det ikke denne gang, der blev bare ved med at komme en lille smule brunligt udflåd. Det har så fortsat siden til og med idag, hvor det kun har været i trussen en' gang til og så ellers kun hvis jeg tog lidt papir op, det har stadig den præcis samme brunlige farve, og her til aften har der slet ikke været noget.. Så mit spørgsmål er: Kan jeg godt være gravid trods dette, jeg skal have taget blodprøve på fredag.. Men jeg har bare desperat brug for nogle svar, er ved at blive tosset af alle mine forvirrede tanker.. Så er der nogen som har oplevet lignende? og som vil komme med et ærligt bud på hvad i tror at jeg er, gravid eller ikke gravid??? Håber meget at der er nogen som kan hjælpe mig med svar.. :) Klem den triste og forvirrede Ditte.. :'(

Svar til dette indlæg

Held og lykke idag.. So-lee 09-07-10
kl. 09:34

:) Ditte M. 08-07-10
kl. 15:36

Helt normalt VBH 08-07-10
kl. 11:30

det samme Regina 08-07-10
kl. 08:04

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook