Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Frø-40

06-07-2010 kl. 19:12

Set af 1074

Kikkertoperation

Hej Lisbet

Her lidt om min kikkertoperation.

Jeg var nogle dage før indlæggelsen til forsamtale, jeg talte her med lægen der skulle operere mig, en sygeplejerske tog nogle blodprøver og en anæstesilæge snakkede jeg med om bedøvelse.

Jeg mødte fastende op på operationensdagen. Operationen foregik i fuld bedøvelse, en tynd kikkert føres ind i bughulen gennem et lille snit ved navlen, samt hjælpeindsnit i nedre bughule i beggesider. De puster bughulen op med luft for at få plads til at se på alle organerne, de undersøger livmoderen, æggestokkene og æggelederne og så efter sammenvoksninger samt cyster. Jeg lå nogle timer på opvågningsstuen og kom da jeg var vågnet op på et sengeafsnit, efter at jeg var frisk, kunne gå sikkert på benene og havde fået et måltid mad blev jeg udskrevet samme aften.

De 3 små snit i bughulen var ½-1 cm lange og der var et sting i hvert snit, som jeg fik fjernet ved egen læge efter 4 dage, efter ca. ½ år kunne man ikke se snittene længere på huden og jeg har ingen ar.

Jeg var sygemeldt fra arbejde 10 dage efter operationen og tog smertestillende (Panodil og Ipren) de første 4-5 dage og havde brug for megen hvile.

Frø-40

Dette er et svar til Jeg vil gerne vide mere.... :)

af Internina (05-07-2010 kl. 19:27)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook