Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

migog4

06-07-2010 kl. 17:58

Set af 1091

Om en lille times tid...

Om en lille times tid skal vi op til igangættelse samtale, synes det har været svært i dag, først at skulle aflevere Liam, var ved at græde og havde det som det var første gang jeg skulle give slip på ham - skal lige siges han var glad og legede med sin kære veninde da jeg gik. Så var min ide jeg skulle en masse, men endte med at sove hele dagen - flot Line for så kan jeg da rigtig ligge og vende mig i nat...
Og så havde jeg kun en ting i hovedet, graven skulle gøres fin så jeg kan komme ned med lillebror til Lia uden at der er ukrudt. Men jeg nåede det og der står nu en ny klematis og en buket bonderoser. Ja endte faktisk med hele familien plus mormor var hos Lia sammen i solskin og ungerne vandede og vi fik hygget og snakket.

Nu skal vi spise og hygge, men jeg synes det er svært oppe i hovedet, svært at være til stede og selvsagt mærker jeg ikke lillebror særlig meget, så kan da lig enå at få tanken - de undersøger og så er der noget galt hvis bare jeg havde ringet i går...

Nå men regner med en undersøgelser og tilpas meget rod der nede så jeg måske går i gang selv og hvis ikke så at de får lavet så meget så de kan prikke vandet og jeg kan undgå piller...

Line 40+6 som lige mærkede lillebror :-)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook