Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mortiltre

05-07-2010 kl. 20:00

Set af 264

ferie samværs problem

Jeg står i den situation at min ex stort set ikke ser sine børn...han så dem 3 januar.... i påsken.... og i statsforvaltningen blev det besluttet at han skulle have ungerne her i uge 27.

VI har tre børn på 2,5,9 år...og vi havde aftalt at han
skulle hente dem fredag i uge 26...dette aflyser han og kommer og henter søndag i stedet for.

so far so good.....ungerne er super glade for at se ham...de har jo ikke set manden i tre måneder og vores yngste lader sig godt nok også rive med af stemningen...hvilket jo glæder mig at de er glade.
Skal siges at vi har et par hårde dage, idet de to ældste er bange for at deres far helt aflyser hvilket han går oftes...han burde have dem hver 14. dag ifølge aftalen vi har lavet men han vil/må ikke have dem hjemme hos hans nye familie.

Jeg havde planer for den weekend men aflyser selvfølgelig ....da vi så står ved overleveringen...meddeler han at han kun tager dem til weekenden at jeg skal hente dem fredag aften eller senest lørdag kl. 9.
Jeg havde en weekend tur planlagt, som nu også ryger....kan det passe...må han virkerlig godt undlade at tage sin del af ansvaret, vi har delt forældre myndighed endnu....jeg synes at det er meget lidt han ser dem og de er kede af det...

Jeg føler samtidig også en manglende respekt for mig som person, som en som står til rådighed hele tiden og han bare kan aflevere når han ikke gider mere.
kan mærke at jeg stresser over aldrig at være børnefri og mangler mulighed for at komme hjemmefra...i de her dage, er jeg jo afsted som jeg plejer...og har først ferie når jeg henter dem fredag.

Svar til dette indlæg

er ikke enlig mor mie møller 06-07-10
kl. 18:32

Man kan tvinge børn til at se deres LeAn 05-07-10
kl. 22:27

jeg har ikke noget nanne71 05-07-10
kl. 21:48

Jeg er rystet! Heidi 05-07-10
kl. 21:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook