Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Tvillinger2009

04-07-2010 kl. 20:07

Set af 1439

Kan man mon dette..? 2.

Kan man det? Eller er det for tidligt?

Åh, hver gang jeg tænker på det bliver jeg sådan i tvivl...
De er sammen hele tiden jo og er glade for hinanden som knapt et års børn er.. De griner, snakker, leger og slår og river hinanden...;) De er glade for deres bedsteforældre og begge udadvendte og ikke bange af dem når de lige har set situationen an, hvilket jeg tror er helt normalt for børn på 9½ md. Men kan de godt undværre hinanden et døgn med kun 1 år?

Håber nogle mere erfarne tvillingemødre kan svare mig da jeg er tryg ved alle parter, men ikke tryg ved at aflevere dem før jeg har hørt at det er ok! Måske vil de nyde det og ikke ænse at de er adskilt?!?

Jeg ved godt at nogen vil sige at de sket ikke skal passes, men det SKAL de for deres mor trænger til at komme ud og drengene skal være hjemme hos mig til midt november... Hvis de skal overleve det, skal deres mor ud..;o) De er søde og forholdsvis nemme, men de er ikke 3 mdrs nemme og de kræver virkelig mandsopdækning efterhånden for de laver ballade de to som jeg ikke troede muligt i så ung en alder..;) De hygger sig sammen, derfor igen.. Er det godt for dem at blive adskilt for at blive passet bedst af bedsterne som efterhånden nok tror de aldrig får lov ;) eller skal moster komme og sove hos dem her?
Hvad synes du?

Hilsen Maria med Gustav og Mikkel 210909.

Dette er et svar til Kan man mon dette..? 1.

af Tvillinger2009 (04-07-2010 kl. 19:50)

Svar til dette indlæg

Selvfølgeligt skal mor da ud !! :o) olibias 05-07-10
kl. 13:30

Hej Lottie 04-07-10
kl. 21:14

Sådan gjorde vi. madame1 04-07-10
kl. 20:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook