Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Charlotte

01-07-2010 kl. 19:55

Set af 1882

Hvor er alle de unge mødre henne??

Tja, sys ikke aktivitets-niveauet er så højt herinde længere, hvor er i henne??

Kan da starte med at fortælle om mig selv:

Jeg hedder Charlotte er 23 år, gift med den dejligste mand på hele jorden, har et skønt STORT hus, super lækkert job som social og sundhedsmedhjælper, og sidst men ikke mindst 3 fantastiske unger :)
Jeg har:
Sebastian på (snart) 8 år, som går i skole og bor hos sin far, vi har ham "fast" hveranden weekend, og så kigger han nogen gange forbi :) Hans fars og mits forhold er super godt, han er oz gift med en anden.
Jeg var 15 år da jeg fik Sebastian.

Mathilde Mille på 5 år som går i børnehave, hun bor hos oz og er hos hendes far hveranden weekend, forholdet der er også fint :)
Jeg var 18 år da jeg fik Mathilde Mille.

Og sidst men ikke mindst:
Benjamin William på 2 år som går i dagpleje (han venter på at komme i børnehave, da han er den ældste, de andre er hhv. 7 måneder, 9 måneder og 1 år, og han den eneste dreng) og han er vores fællesbarn :)
Jeg var 21 år da jeg fik Benjamin William.

Vi er en godt blandet familie, men heldigvis er der plads til oz alle sammen.. Elsker alle mine skønne unger, og ville ikke undvære dem for noget andet i verden. Og jeg elsker tanken om at være ung med mine unger, SKØNT.. :)

Kram fra Charlotte, STOLT UNG MOR:)

Forresten så kommer jeg fra Vestjylland.. ;)

Svar til dette indlæg

Snart ungmor Louise19 10-10-10
kl. 18:41

jeg er en af dem Kathrine o 27-08-10
kl. 21:28

Jeg er ungmor Najasmor 15-08-10
kl. 09:58

Jeg er her også Michela 25-07-10
kl. 19:31

Ungmor her Mortil2BOYS 23-07-10
kl. 08:32

jeg er her anja89 01-07-10
kl. 22:17

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook