Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ditte M.

30-06-2010 kl. 16:22

Set af 1358

Hold da op

det lyder fuldstædig som min egen undersøgelse af æggelederne, er jeg deme ked af at høre, for ved selv hvor pinefuldt det var. Men jeg fik så fortaget en kikkertundersøgelse, men da der var ventetid på ca 2mdr tog jeg et iui forsøg inden, som desværre mislykkedes. Men det vidste sig så, at det var forståeligt nok, da begge min æggeledere var lukket, den ene havde faktisk viklet sig rundt om min ene tarm og var helt død, så jeg fik brændt det meste af den af. Men de fik så åbnet for den anden:) Så i mit tilfælde var det jo kun en god ide at jeg blev opereret. Og det ska li siges at jeg heller aldrig har haft infektion i underlivet eller lignende.
Håber at mit svar kan hjælpe dig lidt :)
Klem Ditte..

Dette er et svar til Kikkertoperation

af Internina (30-06-2010 kl. 09:11)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook