Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ditte M.

30-06-2010 kl. 00:39

Set af 1122

Ventetid!!

Det er deme ulideligt det her..den ventetid.. Jeg har været været igennem 2 iui 1 ivf "alle" mislykkedes. Nu går jeg så og ruger på to meget fine fryseæg jeg fik dem lagt op i fredags, så kan først teste d. 9... Jeg er så mega nervøs og nedtrykt, er så bange for at det heller ikke bliver til noget denne gang, for æggene er denne gang lagt op i normal cyklus, uden nogen hormoner overhovedet. Og det glædede jeg mig til, for så kunne jeg jo regne med symptomerne når der ik er noget medicin som spiller ind, meen nu er det store problem bare at jeg overhovedet ingen ting har mærket, ikke den mindste ømhed eller lignende, og æggene har jo ca kun 4 dage til at sætte sig i efter oplægning, og det var jo idag! Så jeg er så bange for at de, eller bare et af dem, ikke vil sætte sig fast, og måske slet ik er her mere, at de helt er gået til grunde..hmm.. Er det overhovedet realistisk og håbe og tro på en positiv blødprøve d. 9.?? når nu at jeg ingen ting kan mærke?? Ved godt at mine antal forsøg ik er noget i forhold til mange af jeres andres, men jeg er grædefærdig over at det ik er lykkedes endnu, for jeg har kun 2 ivf forsøg tilbage i det offentlige, og hvis det ik lykkedes med dem, ja så får jeg nok aldrig et barn :'(..for vi har slet ik pengene til og gå på privat klinik.. Ja i må meget undskylde mit deprimerende indslag. Skulle bare have det ud, til nogen som ved hva jeg snakker om.. M.v.h. Ditte..

Svar til dette indlæg

Tusind tak:D Ditte M. 30-06-10
kl. 16:01

Har været der! milster 30-06-10
kl. 13:17

Også her.. So-lee 30-06-10
kl. 09:33

Altså... Mor-igen 30-06-10
kl. 07:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook