Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

28-06-2010 kl. 11:51

Set af 945

Har du overvejet at søge hjælp?

Måske en parterapeut vil kunne hjælpe jer med at få snakket om tingene.

Ellers prøv at skrive de ting ned du vil sige - og sørg så for at sætte tid af (fx ved hjælpe af et minutur) til at du kan få sagt, hvad du vil uden han afbryder. Til gengæld kan han så få lige så lang tid bagefter til at sige det han vil, uden du må afbryde. Fortæl ham at du godt ved, det gør det lidt besværligt at du begynder at tude - men han må bære over med dig og give dig lidt tid.

Hvis du har forberedt dig grundigt på hvad du vil sige og hvordan du vil sige det - så går det helt sikkert lettere. Kan godt være det føles lidt fjollet eller overdrevet at sidde med en mindre tale skrevet ned - men du skal jo af med det.

Hvad er det du gerne vil have ham til at gøre, for at du føler dig mere anerkendt? Gør du det ved ham for at få ham til at føle sig anerkendt? Og hvordan har du det med dig selv?

Hvis du har hårdt brug for hans anerkendelse, kan det så være fordi du ikke anerkender dig selv? Hvis ja - så er det bestemt ikke det samme som, at så behøver han ikke gøre noget anderledes. Der vil bare være lidt for dig selv at arbejde med også.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til hvad gør jeg...

af mig (27-06-2010 kl. 23:18)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook