Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

SS

23-06-2010 kl. 09:17

Set af 1163

Hej Tanja

Jeg er også umiddelbart mest for at lade Hjalte vente et år og lade dem starte sammen. De er nemlig meget bevidste om, at de er lige gamle og i øjeblikket er det også meget vigtig, at være først med alt. Derfor er jeg bange for, at Mathias ville få sig et knæk, hvis jeg holdt ham tilbage alene. Heldigvis bekymre jeg mig jo noget på forhånd :) og der kan selvfølgelig ske meget på det næste år!

Et andet aspekt er, at de leger ikke med de samme børn i børnehaven, så de fleste af Hjaltes venner vil formentlig skulle starte i skole næste år og så er jeg bange for at han bliver lidt alene nede i børnehaven og begynder at kede sig. Det er bare en svær beslutning!

Mine drenge kommer også i hver deres klasse ligesom de har gået på hver deres stue i børnehaven. Det har fungeret rigtig godt!

Den eneste støtte Mathias får er talepædagoisk og så går vi til fysioterapi med ham. Men vi har et tæt samarbejde med vores fantastiske børnehave og vi vil løbene tage emnet op med dem over det næste års tid.

Og tak for svar til alle, det er dejligt at få noget feed-back, når man lige pludselig står i en vanskelig situation.

Mvh Stine

Dette er et svar til Her venter vi på hinanden.

af madame1 (19-06-2010 kl. 10:03)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook