Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

maija

21-06-2010 kl. 17:06

Set af 1063

det holder man nok aldrig op med

men synes at hvis alt er som det skal vaere ved 3 aars aldren og der ikke er problemer med tale, kommunikation og i sociale sammenhaenge saa er det nok ikke de store overraskelser i vente. Selvfoelgelig sker det ogsaa for boern der er foedt til tiden at de faar mentale problemer som opdages senere, men grunden til at de holder op med at foelge ftf boern i 2-3 aars aldren er vel at de ikke forventer at der kommer noget nyt?!
Men ved hvad du mener! Jeg har sund og rask 5 aarig som er foedt 10 uger foer tid og hver gang der er et eller andet maa jeg tage mig i at taenke om det er fordi hun er ftf eller om det er normalt for 5 aarige ;0)
Esme startede i skole i September (vi bor i London) og hun ligger i toppen af hendes klasse, kan laese og regne og er socialt vellidt af andre boern. Eneste fejl er nok at hun er meget egenraadig og staedig men det kommer nok mere af at vaere enebarn!
Tillykke med foesdelsdagen!
Maija & Esme 311204 (30+4, 950g/32cm)

Dette er et svar til Ingen mén/senfølger som 3årig......

af Helle (14-06-2010 kl. 02:34)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook