Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

tobdan

21-06-2010 kl. 14:53

Set af 1256

min dreng er født 7 uger før termin

og han var noget mindre end din,han vejede kun 1460 g og var 41,5 cm lang,vi lå på sygehuset i 5 uger,pga han fik en infektion i munden,og så skulle han selvfølgelig også lære at spise selv.
Han er 11½ år idag,hans problemer er idag hans tale og så har han noget med grovmotorikken,jeg synes det er billigt sluppent når man tænker på hvor meget det er før termin han blev født.
Jeg synes det må være dejligt at man er blevet så meget obs på børn der er født for tidlig,det var der ikke da jeg fik min dreng.
Man ser tit først at for tidlig fødte børn gener når de når skolealderen.
Held og lykke med din dreng,vær ligeglad med hvad andre mener.hvis du synes det er hårdt nogle gange,så er det hårdt, de andre har jo nok ikke stået i samme situration(stavet?) som os,så de ved ikke hvordan det er at have et for tidlig født barn.

Dorthe, Tobias 160997, Daniel 271098, Freja 031207 og englen Lucas 110510

Dette er et svar til midt i

af maui (21-06-2010 kl. 14:06)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook