Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

piasong

19-06-2010 kl. 17:33

Set af 2061

Implantater og amning,nogle med erfaring

Vil blot lige høre... var jo til JM her forleden, og vi snakkede bla om amning...
Jeg har fået lavet større boobs, siden jeg fik min søn i 2004, og havde egentlig ikke tænkt det som noget problem, da de jo er meget obs på hvordan indgrebet i det hele taget udføres.
Men så snakkede jeg jo med min JM, og hun kunne så oplyse mig om at nogle (ret mange) er ret så uheldige, ikke at de ikke kan amme, men at de skal gøre det så ofte, som helt op til en gang i timen, fordi implantatet optager den plads som mælkpekirtlerne skulle bruge, og der dermed ikke er plads til så meget mælk. Og det ville hun faktisk fraråde, da det gir en ustabil rytme i dagligdagen, og det er langtfra alle babyer der gider det ræs når det er så tit, for så går hyggen af, som hun sagde, "hun næsten ikke når at blive færdig før hun skal igang igen, og dine brystvorter blir helt ødelagt". Plus at hun ikke når det stadie hvor hun er ordentlig mæt og dermed kan sove det hun har brug for, men vågner fordi mæthedsfornemmelsen går hurtigt væk.

Er der nogen der prøvet dette eller som kender en der har?

Det var faktisk godt at få talt om det og få det afvide, men nu tænker jeg bare vildt meget over det??? Af en eller anden grund, nok fordi jeg hele tiden har været indstillet på at jeg gerne vil amme. jeg skal da også helt klart prøve og se om det ikke fungere, men det har sat min hjerne på overarvejde. ØV!

Pia 38+3

Svar til dette indlæg

Måtte opgive amning Mizzypi 27-05-13
kl. 10:06

Jeg har ammet ano 20-06-10
kl. 19:55

har ikke personlig erfaring, hejsa 20-06-10
kl. 19:19

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook