Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Wiwian

15-06-2010 kl. 22:16

Set af 989

december

børn er jeg også indehaver af - også to umodne af slagsen. Mine er fra december 04 og har fået udsat skolestart. Vær opmærksom på, at det ikke er så enkelt at få udsat skolestart, hvis børnene score godt i SPU. Det er vigtigt at børnehaven også vurderer børnene umodne. Der skal begrundelse for, hvorfor I mener børnene ikke er skoleparate og hvilke mål der skal arbejdes med i det ekstra år.
Jeg nævnte K-klasser (tilbud for børn med autisme inden for normalområdet) fordi jeg oplever, at mange børn først kommer i det rette specialtilbud, når de ikke kan rummes mere i normalsystemet. Vil ikke skrive en roman om det her, men mange lider unødigt nederlag og får ikke undervisning i at "læse andre mennesker".
Med fare for at skyde helt over målet - kender jo ikke dit barn - vil jeg anbefale dig at læse "hverdagens pædagogik" af Pernille Dyrberg og Maria Vedel, handler om visuel støtte til børn med autisme.
Rigtig held og lykke med det hele
De bedste ønsker
Wiwian med fem sovende poder

Dette er et svar til Hej igen.

af SS (14-06-2010 kl. 12:50)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook