Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Røde

15-06-2010 kl. 22:08

Set af 943

fordi jeg personligt

er bange for at være helbedøvet. Det er der ingen "god" grund til at være, - men det er jeg altså. Så jeg valgte den medicinske abort, - og det gik nemt og fuldstændig efter bogen. Jeg havde frygtet lidt selve forløbet, - men det var som en kraftig menstruation, - og smerterne var som kraftige menstruationssmerter (som kunne dækkes nogenlunde af det smertestillende man fik med hjem). Både blødningen og smerterne var noget jeg kunne relatere til som "når man har menstruation" - så jeg følte mig tryg nok, - da det hele var igang og jeg ligesom var klar over, hvad det var jeg skulle opleve (dvs. nervøsiteten var værre inden, - ligesom når man er angst for noget man ikke kender).
Alt i alt et fuldstændig fredeligt forløb og helt "efter bogen", - hvilket også blev bekræftet hos gynækologen efter aborten.
kh. Røde

Dette er et svar til svar og et ?

af anonu (15-06-2010 kl. 21:43)

Svar til dette indlæg

PS: på mig virkede det også mindre Røde 15-06-10
kl. 22:10

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook