Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

johben

14-06-2010 kl. 13:28

Set af 1287

3...

aflastningen... Men ved der er mange der kæmper meget længe... For os blev det akut, jeg var bukket under hvis der ikke var nogle der havde taget over.

Den dag i dag kan der da stadig komme tårer, fordi hvordan kan det være at jeg ikke kan klare at passe mit eget barn hjemme hver dag???? Men der bliver længere og længere imellem.

Storesøster trives, og er trods alt glad for Benjamin. Helene er vokset op med ham. Nogle siger at søskende til handicappede bliver mere opmærksomme på andres følelser, men det er jo ikke nogen dårlig ting..

Du spørger hvis der er mere du vil vide... Det er stadig noget der hjælper at fortælle historien igen og igen....

Hilsen Henriette

Dette er et svar til 2....

af johben (14-06-2010 kl. 13:24)

Svar til dette indlæg

GODT! kampus 15-06-10
kl. 18:04

tak for svar Heidi03 15-06-10
kl. 10:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook