Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Dorthe

14-06-2010 kl. 08:40

Set af 235

kender din desperate leden

efter andet end et dårligt kommunalt tilbud.
Desværre er der meget få/nærmest ingen private specialskoler/klasser.
Jeg kæmpede med Københavns kommune i 6 mdr. De ville placere min søn i en normalklasse, derefter i en klasse for børn med alle mulige diagnoser.
På trods af udtalelser fra både privat psykolog og PPR som anbefalede en specialskole for børn med en autismediagnose.
Jeg truede med,at politianmelde kommunen, pga. de lovovertrædelser de lavede, men først da en advokat ringede til dem, kun to gange, så vendte møllen pludselig. Og 3 uger efter gik min søn i specialskole:)
Så mit råd er; puds en advokat på kommunen, lad advokaten og evt. en privat psyk. gennemgå sagen. Kommunen er forpligtet til, at give din søn det tilbud som er det rigtige for ham, også selv om der ikke er flere pladser.
Det er ulovligt, at give afslag med den begrundelse, at der ikke er flere pladser!
Held og lykke, føler meget med dig og din familie. Jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan.

Dorthe

Dette er et svar til Specialskole....

af Tarok;o) (13-06-2010 kl. 20:58)

Svar til dette indlæg

Hej Dorthe! Tarok;o) 16-06-10
kl. 10:59

åh ha..:o( alwiolel 14-06-10
kl. 15:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook