Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

johben

14-06-2010 kl. 00:19

Set af 1342

Min ligner din historie....

Min søn er også født 13 uger før termin.

Han er i dag knap 6 år. Han er multihandicappet, fik en hjerneblødning kort efter fødslen...

Vi har aflastning til ham, hver anden weekend fra torsdag til mandag. Jeg forsøgte i starten med en hjemmepasser men det fungerede ikke for mig... Havde enormt svært ved at skulle have en "fremmed" i mit hjem....

Nu er han på aflastning på en døgninstitution. Jeg valgte det, frem for en familie, da jeg mente at min søn havde en familie.Havde svært ved at han skulle indgå i en anden famile. Svært at forklare.

Jeg har ledt og leder stadig efter nogle der har lidt samme historie i bagagen.... Er også medlem af præmatur foreningen. Men kan heller ikke der finde nogle der har fået så mange senfølger som Benjamin.

Hilsen Henriette

Dette er et svar til Søger

af Heidi03 (13-06-2010 kl. 22:01)

Svar til dette indlæg

tak for svar Heidi03 14-06-10
kl. 10:05

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook