Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mayntz

13-06-2010 kl. 18:36

Set af 1431

Hej Britt

Det lader til at gå fint hos dig. Du virker i hvertfald afklaret og velovervejet;)

Tjaaaa, hvordan går det her;)
Jeg er blevet gravid!
Stod med en positiv test sidste mandag, og må ærligt indrømme at det tog totalt rumpetten på mig. Havde taget en test om onsdagen før, som var negativ. Derfor gav jeg den gas til distorsion og familie-weekend. Så jeg var godt nok overrasket over at stå med en positiv test og selvfølgelig meget glad.

Nu er det jo bare sådan, desværre, at jeg bliver overmandet med bekymringer for om det nu skal gå galt denne gang. Har ondt i lænden og forsøger skiftesvis, at sige til mig selv at det sikkert er hormoner, også er der de negative, mon jeg aborterer:(

Jeg trøster mig dog med, at jeg har det super godt ellers. Ingen murren i underlivet, ingen kvalme og er ikke ramt vildt af træthed endnu... Det kommer jo nok;)

Nå men, hvor om alting er så skal vi være forældre til februar (tor jeg).
Jeg er nemlig ikke helt sikker på termin, da min cyklus gik lidt i ged.

Det sjove er, at hvis det passer, så har jeg termin ligesom med min datter fra 06:)

Jeg håber for dig og din familie, at i får en helt fantastisk sommer.

Knus Camilla

Dette er et svar til Lidt nyt......

af Britt (13-06-2010 kl. 18:22)

Svar til dette indlæg

AIII TILLYKKE!!! Britt 14-06-10
kl. 09:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook