Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

anonym

11-06-2010 kl. 21:34

Set af 1170

er ved at gå ud af mit gode skin..

Jeg holder i øjeblikket en pause med mine p-piller, men vi har været lidt overmodige og har haft ubeskyttet sex 3 gange hvor de 2 af gangene tror jeg var omkring ægløsning.
For 5 dage siden fik jeg pludselig meget ondt underlivet, hvor det spændte og stak, og siden da har jeg haft menslignende smerter on and off. Den samme aften prøvede jeg om jeg kunne klemme mælk ud af mine bryster, for det kunne jeg i uge 3 ved min sidste graviditet, og det kunne jeg også gøre nu, selvom jeg ikke har kunnet det i 1/2 år. Og de er nu også begynd at spænde og kilde flere gange om dagen.
Dagen efter begyndte jeg at få hedeture og jeg render på toilet hele tiden og de sidste 2 dage har jeg været nødt til at lægge mig lidt, når jeg er kommet hjem, fordi jeg er så træt, hvilket jeg ellers aldrig gør.
Jeg tænker bare om man virkelig kan have så mange tegn på graviditet uden at være det???
Håber nogen har et svar:-).

Svar til dette indlæg

du kan ikke gøre andet end at Drukmaasen1983 11-06-10
kl. 23:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook