Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

nanne71

11-06-2010 kl. 19:56

Set af 292

hvornår og hvordan med langdistance

samvær. Jeg håber der sidder en masse kloge mennesker herinde der kan hjælpe mig. Min datter er nu lidt over 3 år og hendes far bor i Tyskland. De har primært set hinanden når han har været på besøg i DK og boet her hos os (arghhh). han er lige rejst hjem og vi sankkede om hvornår vi kunne sende hende til tyskland således at de kan have samvær alene og hos ham. Han har været god til at komme det sidste halve år, men inden, har hans indsats ikke været så imponerende.
Jeg er bare ret meget i tvivl om hvordan det hele skal gribes an og hvornår hun fx er stor nok til at rejse alene, hvor lang tid hun kan være væk mv, altså hvordan man laver en form for indkøring i forhold til samvær i et andet land hvor hun faktisk ikke forstår sproget.

Desuden kan jeg ikke ikke helt gennemskue hvor forbundet de er. Han har været her i 5 dage og denne gang var det ikke ubetinget en succes, men ok hende den lille var også halvsløj, hvilket jo ikke altid gør børn mere samarbejdsvillige. I dag fx afviste hun ham virekelig brutalt (og på den sjov/pinlige måde for os alle). Vi var ude at spise og han gik på toilettet med hende, jeg havde en ide om jeg kunne høre lidt skrig og skrål men toilettet ligger en etage under. Nå men til sidst kom han op, og jeg skyndte mig så ned og der kom en unge sjoskende op med bar numse (lige forbi køkkenet - vældig hygienisk;-). Jeg tænker at afvisningen omhandler at hun måske fortæller ham at hun synes han er der for lidt, men igen det kunne vel bare være fordi de ikke er tæt nok knyttet, jeg aner det virkelig ikke!

Svar til dette indlæg

II nanne71 11-06-10
kl. 20:06

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook