Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

08-06-2010 kl. 22:19

Set af 159

Jeg ønsker bestemt ikke vetoret på alt

og kunne fx ikke drømme om at forlange at kunne følge med i hans skriverier med sine fb-venner.

Det er udelukkende i forhold til denne specifikke person, jeg er utilpas ved tanken om at billeder af vores børn og evt jeg kan ses af andre end hans egne (og mine) venner.

Jeg kan godt finde på at spørge hvem den og den er - og det samme må han da gerne gøre, hvis han synes. Jeg har ingen hemmeligheder og forventer det samme af ham - og har tillid til ham.

Havde min eks-mand en fb-profil - så ville der ingen kontakt være mellem os, bla. fordi han ikke behøver at vide noget om hvad der foregår i mit liv nu.

Jeg overvejer selv meget, hvad jeg skriver i min status osv - og har kontakter, der ikke kan se alt. Så jeg er ret opmærksom på hvad der kan læses/ses af hvem.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til En af mange grunde til at jeg

af Lone Møller (08-06-2010 kl. 15:37)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook