Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

peppermint

08-06-2010 kl. 21:45

Set af 1426

personligt

forstår jeg ikke hvorfor du mener, det er bedre de er helsøskende. Hvorfor skulle de få mere glæde af hinanden af den grund. Der er masser af helsøskende der altid skændes som børn og som voksne aldrig ser hinanden. Der er masser af søskende uden blodet der knytter dem som har et godt og tæt forhold. Jeg tror ikke på at søskendeforholdet afhænger af dna.

Jeg personligt synes ikke I skulle få et barn sammen når I ved I aldrig finder sammen igen. I ved på forhånd at barnet kommer til at vokse op med forældrene boende på hver sin adresse. Det er muligt samvær fungerer for voksne men det tager hårdt på børn at skulle frem og tilbage.

Jeg synes det er bedre at vente på der kommer en mand/kvinde I hver især ønsker at dele livet med og få barn med. Og det kan jo ske om et par år alligevel selv om du vælger at få barm med din eks. Hvordan kan I vide det aldrig kommer til at ske at I ønsker barn med en anden engang.

Men hvis I vælger det så husk på at det siges det er 3 gange så hårdt at have to børn som 1 barn - og det er for par der er fælles om at tage sig af børnene under samme tag.

Men det er jo jeres beslutning - jeg kommer bare med min personlige holding for lige dette spørgsmål.

Jeg aner ikke hvordan kommunen ser på det hvis du bliver gravid som enlig mor. Prøv at snakke med kommunen om det så du på forhånd ved hvordan du kommer til at stå inden du beslutter dig.

Dette er et svar til barn med eks...

af Anonymuz (07-06-2010 kl. 20:43)

Svar til dette indlæg

Eh? Siksak 10-06-10
kl. 12:06

Har intet med det at gøre... men anonymuz 10-06-10
kl. 12:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook