Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Futte 1

08-06-2010 kl. 14:20

Set af 1200

Kære Line

Puha hvor jeg dog forstår dig og alle de følelser der tumler rundt i dit hoved. Ikke nok med at du er i graviditetshormonernes vold, du har også en tung historie med dig i bagagen som gør alt meget sværere og kompliceret end det burde være.

jeg håber for jer alle sammen at det går nemmere når den dejlige lillebror stikker hovedet ud og melder sig i familien med et vræl og bare er spræl levende og fantastisk. Håber du så endelig lander på jorden med begge ben og atter kan trække vejret lidt mere frit....

Så jeg vil holde øje herinde og glæde mig til at læse når fødslen er vel overstået. - Og indtil da så giv dig lov at nyde de store lige nu. Det er helt ok. De har også godt af at få mor-batteriet ladet godt op inden der er andre der tager førstepladsen i dine arme.

Men husker selv alle de billeder i hovedet om situationer Emma var tænkt ind i... Man skulle miste så uendelig mange gange, inden man var nået til et sted i livet hvor hun ikke allerede var tænkt ind. Et rent helvede...

Kærlige tanker fra Brit

Dette er et svar til Sig nærmer tiden...

af Migog4 (07-06-2010 kl. 09:53)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook