Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

lomoki

06-06-2010 kl. 23:02

Set af 1128

Det kunne måske lyde som om at han

gerne vil være helt sikker på at det er hans barn før han underskriver et dokument der er bindende i 18 år - og det er vel ok? For mig, der lyder det som om at han gerne vil - og tror- at han er far ( derfor vil han gerne se barnet ) men han vil selvfølgelig være sikker på at det er hans barn og derfor vil have en dna-test?
Jeg foreslog min eks at tage en faderskabstest da vi også gik fra hinanden under graviditeten, han afslog - og det ville jeg ikke selv have gjort hvis jeg var faderen! Også selvom jeg mente jeg var 100% sikker på at jeg egentlig var faderen ( og det var min søns far, da vi så hinanden hver dag da jeg blev gravid.. - men man ved sgu aldrig ;) )

Jeg ville fortælle ham at han ikke kan tage barsel når han ikke vil vedkende sig faderskabet - og derfor har han egentligt ikke ret til at se barnet. Men at du godt kan forstå at han vil være sikker og derfor må han gerne se barnet en time eller 2 om ugen/14 dag ( selvfølgelig hjemme hos dig og du er der ) indtil i får svar.. Og bare rolig... Statsforvaltningen giver generelt ikke overnattende samvær i den situation før barnet er et par år..

Kh Louise - Og TILLYKKE med barnet!

Dette er et svar til hvad gør jeg

af Iskiniserne (06-06-2010 kl. 19:41)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook