Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Sweet

04-06-2010 kl. 11:30

Set af 1827

lidt ? ang. hjemmefødsel...

Jeg er gravid med mit 3. barn og håber på en hjemmefødsel. Jeg havde et ønske om det ved barn nr 2. Men blev alligevel lidt utryg ved tanken som det hele nærmede sig så endte med at vælge sygehuset.
Denne gang ville det være så fedt hvis jeg kunne gennemføre en hjemmefødsel. Jeg har læst mig frem til en del her på nettet, og kan forstå at faren kan få lov til at være mere med i fødselsforløbet og håber han kan få lov til at tage imod vores lille pige, han føler nemlig lidt han ik fik lov til at være nok med på sygehuset.
Måske nogen af jer kan komme med beretninger om hjemmefødsler så jeg kan høre lidt om hvordan det opleves fra den fødende.
Jeg har født min ældste på snart 6 år er født som stjernekigger (4 dage før termin) og eneste smertelindring var lattergas og akupuntur. Fostervand var grønt da de prikkede hul.
Min søn på 4½ er født uden nogen former for smertelindring 20 dage før termin. vandet gik af sig selv.
Så det er ikke det der bekymrer mig. Men ved at der er nogle ting som skal opfyldes for at kunne få lov til at føde hjemme. Jeg nåede ikke at få snakket med JM om det ved første besøg, men formoder der er hos hende jeg skal give besked om hjemmefødsel.

Mvh Sweet 22+0

Svar til dette indlæg

En hjemmefødsel der gik galt Gitte 12-06-10
kl. 21:46

Min første hjemmefødsel Macaab1 06-06-10
kl. 10:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook