Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

03-06-2010 kl. 23:20

Set af 501

Er jeg for meget?

Svaret er sikkert ja....

Jeg har for længe siden valgt ikke at få statusopdateringer mm fra kærestens fb-profil... Jeg blev for ked af det, når han fik endnu en kvindelig fb-ven - så hellere ikke følge med...

Det sker så at jeg af og til kigger alligevel - og det har i aften givet anledning til lidt ondt i maven :( Han har fået en kvindelig fb-ven, der er eks-kone til en gammel klassekammerat - jeg tjekkede hendes profil og opdager at blandt hendes venner er kærestens eks-kone. Eks-konen er også fb-ven med en af kærestens nevøer - som også er min fb-ven.

Min profil er indstillet sådan at kun mine venner kan se billeder, væg osv. Men hvis kærestens ikke er - så kan hun se de billeder af vores børn, han har lagt ud. Og den tanke gør mig skidt tilpas :( Jeg sagde til ham, at jeg vil have han tjekker sin profi - det bliver så ikke de første uger pga arm i slynge... Og så at jeg forventer han afviser hende lodret, hvis hun henvender sig - det skal han nok, men vil blive overrasket...

Burde jeg blande mig uden om, lade være med at spørge eller er det ok, jeg bliver lidt ked af det?

En del af vores fælles historie omhandler at han efter at have forladt hende til fordel for mig - gik tilbage til hende. På det tidspunkt var jeg ca halvvejs med vores fælles barn. Jeg har i meget lang tid været bange for at det ville ske igen - men tiden og hans adfærd har gjort at den bekymring er væk. Kan bare ikke holde tanken ud om at hun på nogen måde skal kunne holde øje med os og vores liv... Der er også et par andre lig i lasten omhandlende hende :(

I den tid han var væk fra mig, havde han bl.a. diskuteret muligheden for at give min ældste datter en god sommerferie trods bruddet med eks-konen (som jo altså ikke var eks på det tidspunkt). Det gjorde mig stiktosset - for han skulle aldeles ikke diskutere mine private forhold med hende.

Lidt følsom er jeg åbenbart - går det over eller vil jeg altid være lidt på vagt?

Ved ikke om jeg kommer til at møde hende en dag - hun er kusine til en af kærestens svigerinder og det har gjort nogle ting lidt kringlede. Den tanke at vi måske en dag mødes har jeg svært ved at kapere...

Hvorfor skal jeg være så fandens følsom :(

Mange hilsner,
Lene - som lige måtte have dette ud

Svar til dette indlæg

Opsætningen ? Charlotte 08-06-10
kl. 23:20

En af mange grunde til at jeg Lone Møller 08-06-10
kl. 15:37

Du er bestemt ikke for meget Jeanette 07-06-10
kl. 14:39

kender det godt incognito 03-06-10
kl. 23:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook