Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Malu82

01-06-2010 kl. 16:42

Set af 1358

Omtrænt det samme som min søn

hej, jeg har godt nok ikket villinger, men kigger nogen gange med herinde alligevel :-) Min søn er født med lav fødselsvægt, 2366 gram og 48 cm. Da han var til 3 års undersøgelse ved lægen i okt målte han 93 cm og 12,5 kg med ble og undertøj på. Han ligner faktisk meget de andre børn i børnehaven og der har aldrig været snak om væksthormoner. Jeg har hele tiden fået af vide at højdemæssigt er han fint med og vægten følger hans egen kurve. Til gengæld har vi haft diætist til ham da han var lille og han får stadig kalorierig kost - altså¨sødmælk, ekstra fedtstof i maden osv. J

eg har altid fået af vide at så længe han bare vokser og tager lidt på og ellers er rask og glad (og særdeles aktiv) så er der ikke noget at være bekymret for. Han blev tjekket i hoved og r** da han var omkring et år på sygehuset. Men fordi han som sagt er glad og aktiv osv så ville de ikke gøre noget ved det. Hr en veninde med en søn i samme størrelse. Ham bliver der heller ikke gjort noget ved. SÅ selvom min søn er meget slank så sys jeg ikke dine børn lyder så små :-)

Hilsen Marie Louise

Dette er et svar til

af (00 kl. 0:0)

Svar til dette indlæg

Tusind tak for dit svar... lisesol 01-06-10
kl. 22:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook