Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Sjunior

01-06-2010 kl. 14:14

Set af 178

Så har jeg været et smut i Århus;0)

Hej igen.

Jeg har idag været til ægoplægning og undersøgelse for overstimulering - nøj hvor har jeg ondt - ØV!

Mht overstimulering er jeg overstimuleret i en lettere grad. Heldigvis var der ikke tegn på væske andre steder end det kunne forventes at det var. Skulle holde mig i ro, drikke rigeligt og spise proteinholdig kost som i sagde. Så længe min vægt ikke siger (den falde - sokkert pga manglende madindtag) og urinen var klar var det gode tegn. Så langt så godt...

Fik derfor grønt lys til ægoplægning - og ovenikøbet til 2 æg til trods for at jeg havde det så skidt. Fik 2 superfine og helt perfekte æg retur - et 7 og et 8- cellet samt 2 i fryseren af høj middelkarakter. Så lidt kom der ud af de 16;0) Så nu er der blot tilbage at krydse fingre og håbe at vi ikke skal møllen igennem igen.

Fortsat god dag - nu kalder liggestolen og det fantastiske vejr

Knus Sjunior

Svar til dette indlæg

Tak skal i have;0) Sjunior 02-06-10
kl. 20:05

Tak skal i have;0) Sjunior 02-06-10
kl. 20:05

Godt at høre Annemone 02-06-10
kl. 18:16

Skønt skønt.... Mølle78 02-06-10
kl. 12:44

Skønt og stort tillykke!!! (t) mieberg 01-06-10
kl. 14:20

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook